عنوان گروه خبري / نوآوری و فن‌آوری بیمه .
  • ساعت : ۱۵:۱۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 8
خرید بن‌سازه هوش مصنوعی توسط كارگزار جهانی، باهدف تقویت بیمه ناوگان تجاری
نگارنده: Jack Willard
کارگزارجهانی بیمه و اتکائی، ای.او.ان ، دارایی فناوری و حق معنوی هیومن.ای.آ را خریداری نمود. این طرح با هدف تقویت توان بیشتر فروش بیمه حمل و نقل تجاری اجرا شد.

کارگزارجهانی  بیمه و اتکائی، ای.او.ان[1]، دارایی فناوری و حق معنوی هیومن.ای.آ[2] را خریداری نمود. این طرح با هدف تقویت توان بیشتر فروش بیمه حمل و نقل تجاری اجرا شد.

براساس ای.او.ان، این قابلیت جدید، به مشتریان شرکت، دیدی بلادرنگ[3] نسبت به عملکرد حمل و نقل تجاری ارائه می‌کند و سبب تصمیم‌گیری‌های بهتر و کاهش تصادفات و هزینه کل ریسک می‌شود.

درحالی‌که بن‌سازه هوش مصنوعی، کل هزینه‌های ریسک و بیمه را مدیریت می‌نماید، بینش‌هایی عملی[4] ارائه می‌کند که برپایه داده‌های مربوط به راننده، وسیله نقلیه و شرایط محیطی است و به حمل و نقل سنتی و اقتصاد تسهیمی[5] کمک می‌نماید.

ای.او.ان در گزارش خود اشاره می‌کند که این سرمایه‌گذاری بر اساس موقعیت بازاری این شرکت صورت گرفته است و سبب پیشرفت بیشتر تجزیه و تحلیل صنعتی، بینش‌ها و فناوری این شرکت به منظور خدمت‌رسانی به مشتریان بخش حمل و نقل و جابجائی[6] می‌گردد.

همچنین، کارگزاری ای.او.ان تأکید می‌کند که هم‌اکنون در حال افزایش توسعه دسترسی به این فناوری است و در همین حال، درصدد است تا یک بسته تجزیه و تحلیل جامع ریسک[7] راه‌اندازی نماید.

براساس گزارش این شرکت، این بسته، بینش‌های سفارشی مبتنی بر داده در سطح پرتفو، حمل و نقل و راننده ارائه می‌نماید.

جیلیان اسلافیلد[8]، مدیر ارشد نوآوری ای.او.ان، در اظهارنظر خود عنوان کرد: «مهم‌تر از همه، مشتریان بخش بیمه حمل و نقل و جابجائی هستند که به ابزارها و بینش‌های مبتنی بر داده‌ دسترسی داشته باشند که بر راهبردهای ریسک و کسب و کار آنها، اثر می‌گذارد. اعلامیه امروز، شاهدی است بر سرمایه‌گذاری مستمر ما در فناوری به منظور ارائه محصولاتی نوآورانه‌ که نیازهای متغیر مشتریان را در نظر می‌گیرد.»

کیورتیس اسکات[9]، معاون اجرائي رئيس بخش جابجائی آینده و اقتصاد دیجیتال ای.او.ان اظهار داشت: «الگوهای کسب و کار بیمه حمل و نقل و جابجائی، نیازمند بینش‌هایی مبتنی بر داده و گزینه‌های انتقال ریسک سفارشی، به منظور گشودن توان بالقوه کامل آنها است. اعلامیه امروز، پیشرفت ما را به سمت ارائه ارزشی متمایز از طریق اتصال مشتری، بیمه‌گر و داده‌های محیطی[10]، به منظور کمک به مشتریان برای درک بهتر بیمه حمل و نقل و به پیش راندن رشد و عملکرد، سرعت بخشید.»

قطعاً، ای.او.ان با فناوری هوش مصنوعی، غریبه نیست. این شرکت پیشتر در سال ۲۰۲۳، به توان بالقوه بیمه در پوشش ریسک هوش مصنوعی پرداخت.

در اکتبر سال ۲۰۲۳، این کارگزار بیمه و بیمه اتکائی، پردازش خسارات بیمه اتکائی خود را با استفاده از بن‌سازه آپیان[11] که یک بن‌سازه پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی است، متحول ساخت و با این کار، رویه‌های پیچیده را طراحی، خودکارسازی و بهینه‌سازی نمود.


[1] AON

[2] Human.ai

[3] Real-time view

[4] Actionable insight

[5] Sharing economy

[6] Mobility

[7] Comprehensive Risk Analytics Suite

[8] Jillian Slyfield

[9] Curtis Scott

[10] Environmental data

[11] Appian Platform

منبع خبر
منبع: ری‌انشورنس، تاریخ انتشار: 18 اسفند 1402 (۷ مارس 2024)
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0