عنوان گروه خبري / نوآوری و فن‌آوری بیمه . بازاریابی و فروش بیمه .
  • ساعت : ۰۹:۱۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 21
رادار لایو
اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه
نرم‌افزار رادار شرکت مشاور بیمه چندملیتی ویلیس تاورز واتسون ، مجموعه‌ای از محصولات نرم‌افزاری برای تیم‌های قیمت‌گذاری بیمه اموال و حوادث (P&C) و بیمه‌گران بازرگانی از جمله اکچواری‌ها و ارزیابان ریسک (بیمه‌گران) را شامل می‌شود.

نرم‌افزار رادار شرکت مشاور بیمه چندملیتی ویلیس تاورز واتسون[1]، مجموعه‌ای از محصولات نرم‌افزاری برای تیم‌های قیمت‌گذاری بیمه اموال و حوادث (P&C)[2] و بیمه‌گران بازرگانی از جمله اکچواری‌ها و ارزیابان ریسک (بیمه‌گران)[3] را شامل می‌شود. این محصولات، اطلاعات مدیریت قوی برای کمک به رصد پرتفو و تعیین نرخ ارائه می‌کنند. محصولات دیگری نیز وجود دارد که بهینه‌سازی قیمت را انجام داده و به صورت گزینشی با سیستم‌های نرخ‌دهی مرتبط شده و به صورت بلادرنگ پردازش انجام می‌دهند. رادار که مبتنی بر آخرین فن‌آوری‌های روز دنیا است، بخشی از تکامل محصولات نرم‌افزاری دیگر ویلیس تاورز واتسون همچون ریت اسسر[4] و آپتیمایزر[5] است. بسیاری از بیمه‌گران مطرح جهان از این محصولات برای توسعه و تنظیم راهکارهای قیمت‌گذاری، بهبود وضعیت رقابتی و افزایش سودآوری و سهم بازار استفاده می‌کند. مجموعه نرم‌افزاری رادار ویلیس تاورز واتسون شامل نرم‌افزارهای امبلم[6]، کلسیفایر[7]، رادار بیس[8]، رادار آپتیمایزر[9]، رادار ورک‌بنچ[10] و رادار لایو[11] است که در اینجا آخرین نرم‌افزار از این مجموعه معرفی می‌شود.

رادار لایو چیست؟

این نرم‌افزار، یکی از مجموعه نرم‌افزارهای موفق شرکت ویلی تاورز واتسون است که امکان اجرای قیمت‌ها و شرایط و مقررات به صورت مستقیم بر روی سیستم نرخ‌دهی[12] را می‌دهد و محاسبه آنها را در حالت بلادرنگ ممکن می‌سازد.

رادار لایو، اجرای قیمت‌ها، مقررات، تعدیل‌ها، امتیازها[13] و دیگر سنجه‌های توسعه‌یافته در رادار را برای بهره‌برداری مستقیم در سیستم نرخ‌دهی که به صورت بلادرنگ محاسبه می‌شود را ممکن می‌سازد. در بازارهایی که مقررات اجازه می‌دهند، این عملیات شامل بهینه‌سازی خطی‌مشیء[14] یا سطح ریسک[15] می‌شود.

نرم‌افزار نرخ‌دهی بیمه را به سادگی و به طور مطلوبی می‌توان استفاده، نگه‌داری، مستندسازی کرده و به طور کامل از خدمات مشاوره متخصصین فناوری بهره برد. این امر، توسعه مجموعه مهارت‌های[16] ثابت و قابل‌انتقال را بین تیم‌های قیمت‌گذاری، اکچوئرال و ارزیابان ریسک (بیمه‌گران) که به تصمیم‌گیری بهتر برای قیمت‌گذاری کمک می‌کنند، امکان‌پذیر می‌سازد.

ویژگی‌های اصلی

· قیمت‌گذاری پیشرفته که امکان  قیمت‌گذاری ساده و بسیار پیچیده را می‌دهد

· قیمت‌گذاری سبُک

· سرعت بیشتر برای ارائه محصولات به بازار

· واکنش سریع به شرایط بازار

· دقت بیشتر در اعمال قیمت‌ها

· کارایی عملیاتی عمده

· حفاظت از کنترل‌های قوی حسابرسی و حاکمیتی

· توسعه‌پذیری بالای سیستم که امکان ارائه بیش از هزار میلیون مظنه[17] در سال را می‌دهد

برای اطلاعات بیشتر درباره رادار لایو و دیگر محصولات مرتبط رادار روی این آدرس کلیک نمایید و یا با آدرس ایمیل ذیل، تماس حاصل نمایید: software.enquiries@willistowerswatson.com.

 


[1] Willis Towers Watson

[2] Property & Casualty

[3] Underwriter

[4] Rate Assessor

[5] Optimizer

[6] Emblem

[7] Classifier

[8] Radar Base

[9] Radar Optimiser

[10] Radar Workbench

[11] Radar Live

[12] Rating system

[13] Score

[14] Policy

[15] Risk-level

[16] Skill set

[17] Quote

منبع خبر
منبع: G2، تاریخ انتشار: 17 مهر 1401 (9 اکتبر 2022 )
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0