عنوان گروه خبري / نوآوری و فن‌آوری بیمه . بیمه‌های زندگی . بیمه درمان . بیمه حوادث . سایر .
  • ساعت : ۱۵:۲۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 70
بن‌سازه بیمه كاورگو
کاورگو ، یک بن‌سازه بیمه بدون‌کد است که به بیمه‌گران اجازه می‌دهد تا محصول بیمه اشخاص یا بازرگانی، اموال و حوادث، محصولات بیمه عمر، محصولات بیمه پزشکی و غیره را تولید، مدیریت و توزیع نمایید.

کاورگو[1]، یک بن‌سازه بیمه بدون‌کد[2] است که به بیمه‌گران اجازه می‌دهد تا محصول بیمه اشخاص یا بازرگانی، اموال و حوادث، محصولات بیمه عمر، محصولات بیمه پزشکی و غیره را تولید، مدیریت و توزیع نمایید. این بن‌سازه در سال ۲۰۱۶ در نیویورک آمریکا راه‌اندازی شد. کاورگو، اولین بن‌سازه بدون‌کد بخش‌بندی‌شده (ماژولار) است که دارای بیش از ۵۰۰ واسط برنامه‌نویسی کاربردی (API)[3] است که شرکت‌های بیمه را قادر می‌سازد تا به صورت دیجیتالی به سمت مسیری منعطف، قابل‌توسعه و بصرفه تحول پیدا نمایند.

بن‌سازه بیمه در جعبه کاورگو[4]، متشکل از ۲۰ ماژول در سه لایه است که مانند بلوک‌های لگو براساس نیازهای مشتریان چیده شده است و سرعت و انعطاف را در بالاترین سطحی، ممکن می‌سازد.

10 chart.jpg

بن‌سازه کاورگو، شرکت‌های بیمه را قادر می‌سازد تا از طریق یک ماژول تولیدکننده دارای قابلیت کشیدن و رها کردن و بدون‌کد، هر نوع محصول بیمه را در طی چند روز تولید نمایند. یکی از ویژگی‌های این ماژول آن است که بیمه‌گران می‌توانند محصول خود را در عرض چند ساعت و چند روز، به جای چند ماه توسعه بخشند. این ویژگی از تولید محصول برای تمامی رشته‌های بیمه‌ای حمایت می‌نماید. فرد توسعه‌دهنده محصول، نیازی به داشتن تجربه فنی ندارد. در این بن‌سازه، موتوری قدرتمند برای بیمه‌گری و قیمت‌گذاری نیز تعبیه شده است که به سامانه‌های حاضر، قابل‌اتصال است. از مزایای بن‌سازه کاورگو در این بخش، می‌توان به کاهش زمان تولید محصول تا ۹۹ درصد، افزایش سرعت عرضه به بازار، پس‌انداز ۹۰۰ هزار دلاری در هزینه‌های توسعه فناوری اطلاعات و تولید محصولاتی که متناسب با نیازهای مشتریان است، نام برد.

در بخش توزیع محصول نیز بن‌سازه کاورگو چندین درگاه توزیع پیشانه و خدمات‌رسانی برخط دارد که تجربه دیجیتالی بی‌نقص به تمامی ذی‌نفعان، مشتریان و کارکنان از هر زیست‌بوم تجاری ارائه می‌نماید. این درگاه‌ها شامل درگاه توزیع برخط، درگاه نماینده مجازی، درگاه کارگزاری و درگاه مشتری نهایی، می‌شود.

در بخش مدیریت بی‌نقص بیمه‌نامه‌ها و خسارات، سامانه ادمین بیمه‌نامه قابل‌تنظیم برای بیمه‌گران تعبیه شده است، تا بتوانند به صورت بهینه، مشتریان، بیمه‌نامه‌ها، خسارات و دیگر رویه‌ها را به روشی خودکار و دیجیتال که هزینه قابل‌توجهی را پس‌انداز می‌کند، مدیریت نمایند. از مزایای این بخش می‌توان به داشتن منبعی واحد برای تعریف راهبرد، پس‌انداز عمده در خودکارسازی رویه‌ها و قابلیت تنظیم براساس نیازهای مشتریان، نام برد.

آنچه بن‌سازه کاورگو را متمایز می‌سازد، شش ویژگی است: بدون‌کد بودن سامانه، واسط برنامه‌ریزی باز، چندابری[5]، خدمات خرد[6]، تولیدکننده محصولات از ساده تا پیچیده و زیرساخت فناورانه سفارشی‌سازی‌شده برای بیمه‌گران.

علاوه بر بن‌سازه اصلی، کاورگو سه بن‌سازه مستقل در حوزه بیمه سلامت، اموال و حوادث و بانک‌بیمه[7] نیز ارائه می‌کند که از جمله مزایای آنها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود: صدور سریع مظنه[8]، کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی خسارات تقلبی، سرعت عرضه محصول به بازار، کاهش هزینه‌های عمده از طریق خودکارسازی خسارات و نظارت بر کسب و کار و راهبردهای شرکت، افزایش فروش و تجربه بهبودیافته برای مشتریان و کارکنان شرکت بیمه.


[1] CoverGo

[2] No-code

[3] Application Programming Interface

[4] CoverGo Insurance-in-a-Box

[5] Multi-cloud

[6] Micorservice

[7] Bancassurance

[8] Quote

منبع خبر
منبع: سی‌بی‌اینسایت، تاریخ استخراج: 25 مهر 1402 (۱۷ اکتبر 2023)
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0