عنوان گروه خبري / مدیریت ریسک . بازاریابی و فروش بیمه .
  • ساعت : ۱۳:۴۴
  • تعداد بازدید : 19
حیات فرهنگی ریسك و نوآوری: بازبینی بازارهای جدید از قرن ۱۷ تاكنون
اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه

نگارندگان: چیا ین هسو[1]، توماس ام. لوکت[2] و اریکا واوس[3]

انتشارات: راتلج (ویرایش اول، آگوست 2022)

زبان اثر: انگلیسی

تعداد صفحات: 184 صفحه

شابک: 9780367361549

 

چگونه «نوآوری» موضوعی برای تلاش و هدفی برای رسیدن است؟ و چگونه «بازار» به فضایی برای نوآوری تبدیل شده است؟ این مجلد ویرایش‌شده، اولین بررسی تاریخی است که به بحث درباره این‌که چگونه از منظر جهانی با تأکید بر تجربه‌های گوناگون،  نوآوری‌ها، درک شده و بازاریابی می‌شوند، ناوبری شده و مشروعیت بخشیده می‌شوند، می‌پردازد. این تجربه‌ها شامل موارد ذیل می‌گردد: پیش‌بینی در استعمار هلند جدید[4]، شبکه‌های تراست[5] در بازار اوراق قرضه اولیه آمریکا، سرمایه‌گذاران زن در انقلاب مالی[6]، بیمه عمر در فرانسه قرن نوزدهم، حباب‌ها و تراست‌ها در شانگهای دهه ۱۹۲۰، مقررات دولت در بازار سهام پیش از انقلاب و موفقیت نسبی بیت‌کوین[7]. کتاب حاضر، با بحث درباره این محیط‌های مختلف، یک بازنگری راهگشا از بازار و فعالیت‌های تجاری زیر سایه راهکارها و بردارهای عاطفی که آنها را به هم متصل می‌کند، ارائه می‌نماید. این کتاب به سه بخش عمده تقسیم می‌شود که عبارتند از: تصویر بازارهای جدید؛ ناوبری بازارها: راهبردها و اثرات؛ و کنترل بازارها: دولت و نا‌رضایتی از آن.

 


[1] Chia Yin Hsu

[2] Thomas M. Luckett

[3] Erika Vause

[4] Dutch New Netherlands

[5] Trust network

[6] Financial Revolution

[7] Bitcoin

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0