عنوان گروه خبري / بیمه حوادث . سایر . مدیریت ریسک .
  • ساعت : ۰۸:۱۱
  • تعداد بازدید : 23
خسارات بیمه سایبری، پرونده‌های حقوقی و مدیریت ریسك
اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه

نگارندگان: جوشوا گولد[1] و دنیل جی. هیلی[2]

انتشارات: مؤسسه لا پرکتیسینگ (ویرایش اول؛ ۱ مارس، ۲۰۲۴)

زبان اثر: انگلیسی

تعداد صفحات: 400 صفحه

شابک: 9781402439476

کتاب «خسارات بیمه سایبری، پرونده‌های حقوقی و مدیریت ریسک»، تحلیلی جامع از فضای به سرعت متغیرِ خسارات سایبری، عرضه می‌کند و آن را به پوشش بیمه و کل مدیریت ریسک مرتبط می‌سازد. این کتاب، بررسی ژرف، تحلیلی از خط‌مشی بیمه و مباحثی درباره گام‌هایی برای کاهش زیان[3] به همراه چکیده فصول کتاب که به عنوان فهرستی مرجع برای فعالان است، ارائه می‌نماید.

موضوعات مهم کتاب، حول محور رویدادهایی است که در آن پوشش، اغلب مورد مناقشه است و توجه ویژه‌ای به زیان‌ها و تعهداتی که امکان پوشش توسط انواع بیمه سنتی وجود دارد، عرضه می‌شود. ارتباط بین بیمه از یک طرف، و بُردارهای حمله[4] و مسئولیت‌های ناشی از آن، از طرف دیگر، به تفصیل شرح داده می‌شود تا گزینه‌های مدیریت ریسک را بتوان لحاظ نمود.

کتاب حاضر، منبعی ارزشمند برای شرکت‌های حقوقی، شورای واکنش به نقض داده‌ها[5] و هر حرفه‌ای مدیریت ریسک است و ویژگی‌های ذیل را داراست:

· ارائه ابزارهایی برای ارزیابی پروفایل‌های ریسک سایبری و درمعرض‌قرارگیری نسبت به مسئولیت‌ها، درک پوشش بیمه و شناسایی نقاط فشار[6] در چشم‌انداز این نوع پوشش بیمه‌ای؛

· بهبود تلاش‌ها به منظور پیشگیری از زیان و کاهش زیان با هدف کاهش درمعرض‌قرارگیری نسبت به ریسک‌های سایبری و خطر اقدامات حقوقی علیه مدیران ارشد؛

· ارائه راهنمایی مرجع برای بیمه‌نامه‌ کلیدی که توافقات و حفاظت‌ها را بیمه‌ می‌کند؛

· شناسایی مسائل مشکل‌سازی که افراد در پیگیری پوشش خود با آنها مواجه می‌شوند؛

· ارائه تحلیلی از پیامدها و مباحث حقوقی در رابطه با مطالبات؛

· شناسایی مسائلی که احتمال مواجه با آنها، هنگام بررسی زیان‌های سایبری وجود دارد و پیگیری برای جبران بیمه‌ای.

کتاب، ۱۱ فصل با عناوین ذیل را شامل می‌شود: فصل ۱: درمعرض‌قرارگیری نسبت به ریسک سایبری و مدیریت ریسک؛ فصل ۲: ساختار بیمه‌نامه سایبری؛ فصل ۳: پوشش‌های معمول و موجود در بازار؛ فصل ۴: اختلافات مربوط به پوشش بیمه در بیمه‌نامه‌های سایبری؛ فصل ۵: پوشش واکنش به یک رویداد؛ فصل ۶: تقلب یارانه‌ای و پوشش بیمه جرم؛ فصل ۷: پوشش اتلاف داده‌ها[7]؛ فصل ۸: خسارات بیمه‌ای سایبری که تحت پوشش دیگر محصولات بیمه با حفاظت شخص اول[8] وجود دارد از جمله پوشش بیمه درآمد کسب و کار؛ فصل ۹: حریم خصوصی داده‌ها و پوشش تعهدات تنظیم‌مقرراتی؛ فصل ۱۰: مسائل پوششی مرتبط با زیست‌سنجی[9]؛ فصل ۱۱: پوشش خسارات سایبری تحت دیگر محصولات بیمه مسئولیت از جمله بیمه مدیران و مسئولان (D&O)، بیمه مسئولیت جامع (CGL) و بیمه مسئولیت اشتباه و خطا (E&O).

نگارندگان این کتاب، جوشوا گولد، سهامدار در دفتر نیویورک شرکت اندرسون کیل[10] و دانیل هیلی، شریک در گروه دعاوی و داوری شرکت براون رادنیک[11] است.


[1] Joshua Gold

[2] Daniel J. Healy

[3] Loss mitigation

[4] Attack vector

[5] Breach response counsel

[6] Pressure point

[7] Data loss

[8] First party protection

[9] Biometrics

[10] Anderson Kill

[11] Brown Rudnick LLP

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0