• ساعت : ۱۴:۳۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 31
پرفسوردكتر ادیسون ال. باورز

Prof. Dr. Edison L. Bowers

Ohio State University

معرفی

ادیسن ال. باورز، به مدت ۴۵ سال، استاد اقتصاد و بیمه در دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه ایالتی اوهایو، ایالات متحده بوده است که در این دانشگاه، ۳۰ سال به تدریس علم بیمه مشغول بود. وی به عنوان، پیشتاز در ارائه عنوان حرفه‌ای در حوزه بیمه شناخته شده است. در سال ۱۹۲۷، ایشان به راه‌اندازی دانشگاه آمریکای ارزیابان ریسک بیمه عمر[1] و عناوین حرفه‌ای ارزیاب رسمی بیمه عمر[2] همت گماشت. وی شغل معلمی خود را در سال ۱۹۲۳ آغاز نمود، یعنی زمانی که هنوز حوزه بیمه به عنوان یک رشته تحصیلی، نوپا محسوب می‌شد. وی تلاش نمود، تا سطح دانش بیمه را به سطحی اجباری برای فارغ‌التحصیلی در رشته مدیریت کسب و کار، ارتقا بخشد.

وی به عنوان مرجع مهم درباره اصول و عملکردهای حوزه‌های نوظهوری مانند بیمه بیکاری، سالخوردگی و بیمه بازماندگان[3] و نیز جبران خسارت کارگران شناخته شده است. هنگامی‌که این طرح‌ها طی دهه ۱۹۳۰ در ایالات متحده، طراحی شدند، دکتر باورز، نتایج این اشکال جدید حفاظت را می‌دید و این‌که چگونه این اقدامات می‌توانست پوشش بیمه خصوصی را تقویت و ادغام نمایند. یافته‌های پژوهشی، نگارش‌های متعدد و تدریس ایشان، نشان داد که چگونه طرح‌های عمومی حفاظت، می‌توانند به عنوان شبکه‌هایی امن، عمل نمایند و ساختاری قوی‌تر برای مزایای بازنشستگی[4] و بازماندگان از طریق مستمری‌های خصوصی[5] ایجاد کنند.

اساتید همکار وی، ایشان را به عنوان اولین رئیس انجمن اساتید بیمه دانشگاه[6] انتخاب نمودند. دکتر باورز، از طریق فعالیت‌های پژوهشی گسترده و انتشار مقالات و گزارش وضعیت[7]، وی در اروپا و مراجع بین‌المللی بیمه، شهرت یافته و سفرهای بسیاری به منظور عرضه دانش خود برای توسعه حوزه‌های حفاظت، داشته است.

برخی آثار علمی

- Economics for engineers, by Edison L. Bowers; 1938

- Valuation of Securities Holdings of Life Insurance Companies: The Irwin Series in Risk and Insurance, by Harold George Fraine, Edison L Bowers (Editor), Davis W Gregg (Editor); 1962

- The Closed Union Shop Is Justifiable: The Case for the Closed Union Shop, by Edison L Bowers (Editor), A B Buehler (Editor), Alfred Grether Buehler (Editor); 1922

اطلاعات تماس

وبسایت:

https://www.insurancehalloffame.org/edison-l-bowers-simple

 


[1] American College of Life Underwriters

[2] Chartered Life Underwriter

[3] Survivors insurance

[4] Retirement

[5] Private annuity

[6] American Association of University Teachers of Insurance

[7] Position paper

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0