عنوان گروه خبري / نوآوری و فن‌آوری بیمه . بازاریابی و فروش بیمه .
  • ساعت : ۱۳:۱۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 108
تِرو، اولین بیمه تقاضای فوری برای بخش اموال
هدف ترو، حفظ ارزش دارایی‌های فیزیکی افراد از طریق ثبت دیجیتالی ارزش و شرایط آنها است.

تِرو[1]، یک نرم‌افزار بیمه تقاضای فوری[2] برای اموال شخصی ارائه می‌نماید. این بیمه، اموال شما را چه در منزل یا در مسیر سفر، در صورت گم شدن، به سرقت رفتن یا آسیب دیدن، پوشش خواهد داد. فرد متقاضیِ بیمه ترو می‌تواند هر زمان که بخواهد حفاظت خود را روی نرم‌افزار ترو، فعال یا غیرفعال نماید. این نرم‌افزار، پرداخت مطالبات را بسیار سریع به انجام می‌رساند و فرد متقاضی تنها با ارسال مستندات، طی چند دقیقه خسارت دریافت می‌کند.

هدف ترو، حفظ ارزش دارایی‌های فیزیکی افراد از طریق ثبت دیجیتالی ارزش و شرایط آنها است. بر این اساس، گروه کاری ترو، حفاظت ترو[3] را که یک محصول بیمه تقاضای فوری، منعطف و بدون دردسر است را برای کاربرانی که می‌خواهند اموال خود را به صورت آنی و از روی تلفن همراه خود، بیمه کنند، ارائه می‌نماید.

نرم‌افزار موبایلی ترو به گونه‌ای طراحی شده است که یک تجربه بیمه بدون‌واسطه کامل را از طریق تلفن هوشمند همراه ارائه می‌نماید. این نرم‌افزار به صورت خاص، داده‌ها مربوط به اشیاء و اموال فرد، جمع‌آوری و از آنها یک فهرست تهیه می‌کند و سپس، قیمت‌گذاری ریسک را به صورت خودکار برای پوشش هر کدام از دارایی‌ها، ارائه می‌نماید. ترو، بیمه‌نامه‌های کوتاه‌مدت (حتی تا یک ثانیه) عرضه می‌کند و حق بیمه‌های بسیار کم (حتی تا یک سنت) تعیین می‌نماید و از ربات‌های سخنگو برای مدیریت خسارت، استفاده می‌نماید.

ترو برای بخش الگوریتم‌های ارزش‌گذاری و ابزارهای خود، به مشارکت با شرکت‌های فناوری پرداخته است، به طوری‌که قادر است یک هزار ترابایت داده خام مربوط به دارایی‌های مشهود[4] پردازش نماید. محور اصلی بن‌سازه ترو[5]، یک کمد دیجیتالی[6] برخط مبتنی بر فناوری ابری[7] است که اطلاعات و دارایی‌های افراد در آن ذخیره و در امنیت کامل، مدیریت می‌شوند. هر خریدی که اضافه می‌شود و هر ارزشی که داخل ترو، تغییر می‌کند، عضو می‌تواند به مشاور خود به صورت خودکار اعلام نماید تا از این‌که دارایی‌های وی لحاظ شده و به صورت کافی به آن حفاظت تعلق گرفته است، ‌اطمینان حاصل نماید.

براساس نظر اسکات والچک[8]، مدیرعامل و مؤسس ترو «امروزه، بیمه به واسطه فرایندها و اشکال پیچیده، بسیار آهسته صورت می‌پذیرد و اغلب نیازمند گفتگوی مستقیم با فرد است. با جابجائی کل فرایند بیمه به تلفن همراه، ما بیمه را به سادگیِ یک کلیک خرید در آمازون تبدیل کرده‌ایم. همچنین، خسارات، به جای روزها و هفته‌ها، به سادگی و به سرعت تبادل چند پیامک و بازپرداخت یا ارسال موارد یدکی، تنها طی چند دقیقه حاصل می‌شود.»

مزایای ترو

مزیت برای مشتریان

· آسانی،‌ سرعت، سادگی کاربرد – تجربه بدون اصطکاک برای کاربران

· کنترل منحصربه‌فرد بر اطلاعات مربوط به اموال اشخاص

· داشتن دیدی کامل از ثروت – مالی و غیرمالی

· ساده‌سازی و تمرکز بر مدیریت اموال

· داشتن دامنه دید وسیع نسبت به ارزش‌های متغیر دارایی‌ها

· بکارگیری در نقاط فروش، خرده‌فروشی و تولیدکنندگان

مزیت برای بیمه‌گر

· دسترسی به بخش‌های جدید بازار

· دسترسی به مجموعه عظیمی از داده‌ها که می‌توان از آن برای مزایای تجاری آتی بهره‌برداری نمود

· ایجاد اعتماد و کاهش تقلب

· به‌صرفه ‌گی به سبب فرایند بدون واسطه

· تمایز رقابتی به واسطه رویکرد مشتری محور


[1] Trōv

[2] On-demand insurance

[3] Trōv Protection

[4] Tangible asset

[5] Trōv platform

[6] Digital locker

[7] Cloud

[8] Scott Walchek

منبع خبر
منبع: دیجیتال انشورر، تاریخ استخراج: 8 فروردین 1402 (27 مارس 2024)
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0